Grajcie kto ściagnie gracza dostanie 10 000 Funduszu. Wszystko macie w karta postaci ogłoszenia i jutsu.
Lider ANBU, Sensei Teamu 1
Yamagi no Mai (taniec wierzby)
Chakra 100
Obrażenia: ---
Ranga: E
Pierwszy taniec polegający na wyciągnięciu przez środek dłoni trzydziestocentymetrowych kolców, którymi walczy się jak sztyletami.
Tsubaki no Mai (taniec kamelii)
Chakra: 200
Obrazenia ---
Ranga: C
Drugi taniec, w którym Kimimaro stosuje Hokkotsu no Yaiba. Kiedy używa tej techniki, Kimimaro jest znacznie szybszy i ma o wiele większy zasięg cięcia.
Karamatsu no Mai (taniec modrzewia)
Chakra: 300
Obrażenia: ---
Trzeci taniec, który polega na zmorzonej obronie przed atakami Taijutsu. Z ciała Kimimaro wystrzeliwują żebra i kości, które dotkliwie ranią przeciwnika. Kimimaro ma nad nimi pełną kontrole - może je na zawołanie schować, zaś rany powstałe w skutek rozcięcia błyskawicznie się goją.
Tessenka no Mai (taniec powojnika)
Chakra: 400
Obrazenia: ---
Ranga: B
Czwarty taniec, dostępny dopiero po uaktywnieniu drugiego poziomu pieczęci. Kimimaro łamie sobie kark i wyjmuje kręgosłup, zaś w trakcie wyjmowania błyskawicznie odbudowuje sobie stary, w skutek czego powstaje twardy, ostry i bardzo giętki bicz.
Sawarabi no Mai (taniec młodej paproci)
Chakra: 500
Obrażenia: Śmierć czasami
Piąty taniec, najpotężniejszy, nie wiadomo właściwie, czy działa tak, jak go ujrzeliśmy, czy to była tylko wersja ograniczona przez Gaare. Zakopany głęboko pod ziemia Kimimaro wypuszcza w górę olbrzymie ilości swoich kości, szatkując przeciwników, którzy znajdowali się na powierzchni. Kimimaro nie zdążył go zakończyć, gdyż wyczerpanie walką i choroba go zabiły.
Offline